In de periode van juli 2020 tot en met februari 2021 heeft ECHO (Expertisecentrum Diversiteitsbeleid) een adviestraject uitgevoerd gericht op het diversiteits- en inclusiviteitsbeleid van GroenLinks. Uit dit traject is een rapport gekomen, waarin verschillende vervolgstappen beschreven staan.

Met de resultaten van dit onderzoek begint GroenLinks met het duurzaam vormgeven en verankeren van diversiteits- en inclusiviteitsbeleid. Zo wordt er een formele D&I-beleidsstructuur gevormd, net als een intentioneel en intersectioneel D&I-beleidskader. Transparantie over alle volgende stappen staat centraal. Houd daarom vooral deze pagina in de gaten om alle ontwikkelingen te volgen.

Wil je het hele rapport opvragen, of heb je vragen of opmerkingen? Stuur dan een mail naar: divinc@groenlinks.nl

In het najaar organiseren wij gesprekken over ons D&I-beleid met de vereniging. Laat hieronder je email adres achter om op de hoogte te blijven.

Black lives matter
Inclusiviteit-protest

Blijf op de hoogte

Meld je aan en ontvang de laatste updates over ons diversiteits- en inclusiviteitsbeleid in je inbox.