Een netwerk of werkgroep bij GroenLinks is een georganiseerde groep waar iedereen die interesse heeft in de thematiek zich bij kan aansluiten. De groep onderhoudt actief contact met anderen die zich binnen (en soms buiten) GroenLinks met de thematiek bezighouden.

Daarnaast zijn de werkgroepen en netwerken plekken waar deskundige mensen samenkomen rondom een thema dat ze aan het hart gaat. Op deze manier functioneren ze als netwerken binnen de partij, die GroenLinks politici, bestuursleden en programmacommissies van advies kunnen voorzien en een rol kunnen spelen in de bewegingsopbouw.

Hieronder kun je meer informatie en contactgegevens vinden van de netwerken die op dit moment actief zijn bij GroenLinks.

Ben je GroenLinkser en op zoek naar een netwerk of benieuwd hoe je een nieuw netwerk start? Stuur een e-mail naar netwerken@groenlinks.nl.

Zit je in een landelijk netwerk? Kom dan bij de groep 'landelijke netwerken' op PLEK. Hier vind je meer informatie over budget aanvragen, Zoom-ondersteuning en blijf je op de hoogte van belangrijke nieuws.

Actieve netwerken en werkgroepen bij GroenLinks

Contact

Je kan je aanmelden bij een van onze werkgroepen door met de voorzitter van deze werkgroep te mailen. Contactgegevens vind je bij contactinformatie op de werkgroepensite.

Lukt het niet om direct contact te krijgen met een werkgroep? Stuur dan een mail naar netwerken@groenlinks.nl.