Wat kun je verwachten

Natuurlijk gaan we het hebben over de toekomst van onze beweging en van linkse samenwerking. Daarnaast gaan we in subsessies dieper de inhoud in én kun je je laten inspireren door speciale gasten als feministische iconen Hedy d'Ancona en Andreé van Es, cabaretier Dolf Jansen en spoken word-artiest Benjamin Fro.

Dit doen we samen met onze vrienden van de PvdA: zij houden op dezelfde dag hun congres in het zelfde gebouw als wij!

Na afloop kun je dansen op geweldige muziek van Gallowstreet. En natuurlijk loop je gedurende de hele dag al onze landelijke en Europese politici tegen het lijf en kun je met ze in gesprek tijdens één van de inhoudelijke sessies.

Livestream

Voor wie dat prettiger vindt is er een livestream vanuit huis te volgen, en stemmen vanuit huis kan ook. Hiervoor hoef je je niet op te geven. De link naar de livestream komt kort voor het congres te staan op deze pagina.

De volledige agenda vind je in de congreskrant.

Tijdlijn in de aanloop naar het congres:

21 januari: Publicatie congreskrant

25 januari 12.00: Deadline voor moties

1 februari: Alle stemgerechtigde leden ontvangen hun inlogcode om te stemmen (stemmen kan pas op 4 februari)

3 februari: Publicatie dagkrant

4 februari: Congres

Moties

Een motie indienen kan tot 25 januari 2023 12.00 uur. Gebruik daarvoor dit format.